BVSM

Ramai yang bertanya saya macamana nak guna BVSM ni?

macamana nak guna bvsm

Sebenarnya ramai yang kurang percaya, tu yang tanya banyak kali tu.. hehehe

Yelah, macamana sekeping cadar @ selimut ni boleh merawat dan menjaga kesihatan kita. Tu yang banyak jugak fitnah yang keluar tentang BVSM ni.. kesian dia 😉

Apapun, belum guna memang tak tahu. Dah guna, baru keluar perasaan taajub tu. Macam tulah jugak dengan saya dulu. Sampai pernah keluar dari mulut saya, “memang Allah nak tunjukkan kuasaNya melalui BVSM ni”. Tak ada apa yang mustahil kalau Dia izinkan. Masya Allah, Subhanallah.

Ok, balik pada tajuk kita.. nak guna BVSM ni senang je.

✔ Hanya tidur atau baring atas BVSM

✔ Jadikan BVSM sebagai selimut

✔ Alaskan / balut badan semasa duduk-duduk tengok tv

✔ Letak belakang sebagai alas sandar masa driving atau berasa dalam kereta

✔ Peluk je BVSM masa berehat

Terpulang yang mana anda suka. Nak guna semua cara yang saya sebut kat atas ni pun boleh 😊

Kesimpulannya, BVSM ni sangat mudah nak guna. Sebab dia tak guna elektrik, ringan (1.2kg je lebih kurang), diperbuat dari fabrik berkualiti, dan tak lekat hama.

Mudah,kan?

Dapatkan BVSM melalui Online Store? Klik sini
Website BVSM? Klik sini
Semua entri blog berkaitan BVSM? Klik sini
Untuk tidak terlepas info penting, join: telegram.me/MamaMarvelous

Suka entry ni? Jom share dengan kawan:
No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

BVSM
APA DIA BIO VELOCITY SLEEPMATE (BVSM)?

Apa dia BVSM? BIO VELOCITY SLEEP MATE (BVSM) ialah pelapik tilam yang mengandungi Teknologi Bio Velocity iaitu tenaga cahaya Dhuha yang disimpan dan diseimbangkan frekuensinya dengan tenaga garam laut dan disuntik ke dalam pelapik tilam BVSM ini. BVSM memberi manfaat kepada badan, di mana ia boleh mengekalkan kesihatan, meningkatkan sistem …

Suka entry ni? Jom share dengan kawan: