Ketahui Bagaimana Mengurangkan Masalah Penghadaman Dan Pencernaan Dengan Cara Semulajadi Bagi Mereka Yang Mengalami Cirit-Birit, Sembelit, Kembung Perut, Pedih Ulu Hati, Gastrik, Obesiti, dan Keletihan.

Tonton video ni dan lihat keberkesanan Prolicious untuk mencerna lemak di dalam badan anda.

Adakah anda menghadapi masalah seperti..

usus

Masalah pencernaan

Cirit-birit, sembelit, kembung perut, pedih ulu hati, gastrik, obesiti, alergi, ruam kulit, keletihan, lambat sembuh, penuaan, sakit otot dan sendi, ketidakseimbangan hormon dan lain-lain.

Berat badan berlebihan / obesiti

Dah diet, tapi berat tak turun? Jeles tengok kawan yang slim-slim. Cantik, manis, ayu.. buatkan rasa rendah diri mula bertandang.

letih

Cepat letih

Aktiviti harian terganggu disebabkan tidak cukup tenaga, tidak bermaya dan cepat mengantuk.

sayur dan buah

Tak suka makan sayur dan buah-buahan

Walaupun tahu banyak kebaikan dan manfaat sayur dan buah-buahan, namun ramai yang tidak sukakannya. Kalau makan pun, jumlahnya tidak menepati keperluan yang sepatutnya.

Suka makan ‘fast food’

Berbanding dengan sayur dan buah, inilah jenis makanan yang paling disukai ramai. Walaupun tahu kesannya, namun rasanya yang sedap menjadikan ia makanan pilihan.

Tak boleh kontrol makan

Bukan senang nak mengawal nafsu makan ni, lebih-lebih lagi jika anda memang seorang pencinta makanan.

Prolicious

Prolicious adalah minuman kesihatan yang membantu mereka yang mempunyai masalah cirit-birit, sembelit, kembung perut, pedih ulu hati, gastrik, obesiti, dan keletihan menyelesaikan masalah mereka melalui penghadaman dan pencernaan yang betul, secara semulajadi.

Tidak seperti minuman kesihatan yang lain, Prolicious mempunyai rasa yang sangat sedap, dirumus khas dengan 68 jenis buah-buahan, sayur-sayuran, bijirin dan herba, serta mengandungi semua 5 warna yang diperlukan dalam diet harian. Ia juga diperkaya dengan Probiotik dan Prebiotik untuk menggalakkan sistem pencernaan yang sihat.

Prolicious
Enzim

Memenuhi Keperluan Enzim Badan

Enzim adalah asas setiap organisma hidup.
Diperlukan dalam kebanyakan tindak balas biologi dalam badan termasuk metabolisme, penyerapan nutrien, detoksifikasi, pencernaan dan sebagainya.

Contohnya, enzim membantu memecahkan karbohidrat dan protein kepada molekul lebih kecil seperti glukosa dan asid amino, supaya nutrien ini boleh digunakan untuk tenaga dan
membina/membaiki otot.

percernaan

Melegakan Masalah Pencernaan

Pencernaan yang baik membantu penyerapan nutrien dan melegakan masalah pencernaan seperti cirit-birit, sembelit, kembung perut, pedih ulu hati, gastrik, obesiti, alergi, ruam kulit, keletihan, lambat sembuh, penuaan, sakit otot dan
sendi, ketidakseimbangan hormon dan lain-lain.

probiotik

Memberi Probiotik & Prebiotik

TAMBAHAN JUTAAN BAKTERIA BAIK
Probiotik juga dikenali dengan bakteria “baik” atau “bermanfaat” kerana ia membantu menjaga usus kita dengan sihat.

PREBIOTIK – MAKANAN BAKTERIA BAIK
Prebiotik membantu meningkatkan jumlah bakteria baik di usus kita dan menjaga usus kita sihat.

USUS BAIK SEBAGAI PERTAHANAN PERTAMA SISTEM IMUNITI
Lapisan mukosa pada lapisan luar usus kecil menghalang bakteria, virus dan patogen untuk mengakses aliran darah kita. Pencernaan yang tidak betul akan menyebabkan penipisan selaput mukosa dan dengan itu menjadikan kite terdedah kepada penyakit.

Jom Baca Feedback Pelanggan Yang Dah Cuba Prolicious

“Lawas keluar macam minyak-minyak..”

“Tak sembelit, membuang senang..”

“Luncur dengan mudah..”

“Rasa kenyang, membuang lawas..”

Harga

Hanya RM191.00 untuk 1 kotak (exclude postage)

Dah Sedia untuk Selesaikan Masalah Penghadaman anda?

Prolicious membantu mengurangkan bebanan usus dan berikan anda kelegaan berpanjangan. Klik pada button di bawah untuk dapatkan Prolicious dan nikmati pengalaman manis anda sekarang.

Prolicious

Soalan Lazim

Masih ragu – ragu untuk membeli Prolicious? Anda boleh dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk bantu anda buat keputusan.

Badan kita memerlukan nutrien untuk berfungsi dengan baik dan kekal sihat.

Makanan dan minuman yang diambil oleh badan kita mesti di pecahkan kepada molekul yang lebih kecil agar badan dapat menyerap dan membawa mereka ke sel-sel di seluruh tubuh.

Sistem penghadaman yang baik memastikan makanan dicerna dengan betul dan dipecahkan kepada karbohidrat, protein, lemak. dan vitamin, yang kemudian digunakan oleh tubuh untuk tenaga, pertumbuhan, dan pembaikan sel.

Tambah 1 sachet Prolicious ke dalam 200ml air dan ambil sebelum / selepas makan.

Ambil 1 sachet sehari atau 1 sachet setiap 2 hari.

Sangat sedap.. macam rasa vitamin budak-budak tu 🙂

Boleh, Prolicious juga sesuai diminum oleh kanak-kanak

Scroll to Top